SON DAKİKA

İshak Şan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Teşekkür Mesajı

TBMM Başkanlık Divanı Kâtip Üyesi ve AK Parti Adıyaman Milletvekili İshak Şan, Sapanca'daki 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a nazik kabulleri dolayısıyla teşekkür etti.

İshak Şan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Teşekkür Mesajı

Haberi sesli dinle SESLI DINLE
1 dk okuma
İshak Şan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Teşekkür Mesajı

TBMM Başkanlık Divanı Kâtip Üyesi ve AK Parti Adıyaman Milletvekili İshak Şan, Sapanca'da gerçekleştirilen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi.

 

Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Milletvekili Şan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın nazik kabulünden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı:

 

"Sapanca'daki 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a nazik kabulleri için zat-ı devletlerine; hem kendi adıma hem de tüm Adıyamanlı kardeşlerim adına yürekten teşekkür ediyorum. Cenab-ı Hak değerli büyüğümüze sağlıklı ve uzun ömürler nasip eylesin, daima yol göstericimiz olsun."

 

Milletvekili İshak Şan'ın paylaşımı, Adıyamanlı vatandaşlar tarafından da ilgiyle karşılanırken, 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda ele alınan konuların önümüzdeki süreçte hem Adıyaman'a hem de Türkiye'ye önemli katkılar sağlaması bekleniyor.

Yayın Notu

Yayın sorumlusu: Mesut ÇAVUŞ

Son güncelleme: 28 Haziran 2026, 20:56

Bu haberi paylaş:

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapın.